Komentáře

1 Ježurka Ježurka | Web | 5. září 2017 v 17:05 | Reagovat

Milá Ellis, toto opravdu neřeším, je to každého věc, i když se přiznám bez mučení, že to není moje parketa a čeho je moc, toho je příliš. Ale nějaké malé tetování to mi fakt nevadí.

2 stuprum stuprum | Web | 5. září 2017 v 17:05 | Reagovat

Miluji tvé nirvánské zápěstí. :)

3 Irda Irda | Web | 5. září 2017 v 17:25 | Reagovat

Ježiš to jsou kraviny zas :D To úplně miluju,jak ještě nakazovat se snaží člověku,co má udělat se svým tělem a co ne :D Vůbec si z toho nic nedělej náhodou jsou tetování úplně super :D a nechápu,že třeba i učitelky prý nesmí mít tetování a tak :D aj moje máma má názor,že tetování je jen pro kriminálníky :D

4 Magicmax Magicmax | Web | 5. září 2017 v 18:55 | Reagovat

Možná máš pravdu. :/ Já si to ted dopřevedu v hlavě a zítra ti napíšu jestli s tebou plně souhlasím! :D

5 Svačinka Svačinka | E-mail | Web | 5. září 2017 v 18:58 | Reagovat

No, mám vystudovanou hotelovku a taky jsem se s tím setkal. Mám tetování na předloktí a naštěstí jsem to vždy zakryl rukávem od košile, jinak by se normálně posrali. Nechápu to. Dle mého názoru je to fakt diskriminace. Setkal jsem se s tím totiž i v jedné práci, kdy jsem dělal promotéra s parfémy. Tam to byl šílený problém a zakázali mi si vyhrnout rukávy, aby to náhodou nebylo vidět. Ale zde zakazovali i kouření, takže jsem se tomuto už tolik nedivil...
Pak jsem se s tím setkal ještě v jedné práci, kdy apelovali na to, že tetování tedy NENE, ale pak, když člověk ukázal, co umí, tak to tolik neřešili. Ale tam byl určitý dress code.
Zpět k hotelovce. Na té, na které jsem byl já OPRAVDU nesměli být naušnice, piercingy (VŮBEC nebo přelepené náplastí (!)) a řetízky a prstýnky. Něco z toho chápu, ale osobně mi to připadá přemrštěné.
Naše škola pak byla ale extrém, kde holky nesměly mít sukni nad kolena (s tím se pak taky setkáš) a kluci (a holky taky) trika s vulgárními nápisy nebo potisky. Tohle prosím bylo I VE SKOLNÍM ŘÁDĚ.
Takže jo, chápu, že je to šok, ale možná bude i hůř...

Promiň, jestli jsem tě moc neuklidnil :( ♥

6 NaTyy NaTyy | Web | 5. září 2017 v 19:56 | Reagovat

Já mám na obou rukách středně velká tetování. Servírku sem dělala a nikdy nikomu nikde to nevadilo. Netuším, co to je za pána ale hned se na tebe kooukat jako na kriminálníka, omg. Nemám slov, někde to je zakázané.. zkus třeba makeup pokud by s tím byl velkej problém ale snad by to tak hrotit neměl.

7 Magicmax Magicmax | Web | 5. září 2017 v 20:34 | Reagovat

Máš pravdu. :) Tetování neprozrazuje jaká osoba je. :) Třeba Ted měl na zadku Ceník šlapky. :D (Cejch ale ceník zní líp :D)

8 Lady Lenna Lady Lenna | Web | 5. září 2017 v 20:53 | Reagovat

Tetování nemám, ale přítel ho plánuje. Já třeba nerozumím tomu, proč by někomu při obsluhování mělo vadit tetování, vždyť na tom není nic špatného a je to každého věc. Si vezmi třeba Franze, potetovaná celá hlava a kandidoval na prezidenta. Dávat si na to obvaz, to fakt vymyslí jen konzerva plná předsudků, ano, je to diskriminace. Bohužel někteří lidé jsou na to hákliví no...

9 mysteriouswolf mysteriouswolf | Web | 5. září 2017 v 20:59 | Reagovat

Dnes záleží jen na zaměstnavateli. Znám rehabilitačního pracovníka s tetováním, magistru v lékárně a dcera s kérkou normálně dělala před mateřskou v obchodě. Já mám kérku na rameni a je mně naprosto jedno, co si kdo myslí. Je směšné soudit lidi podle tetování. A dívat se na tetované lidi jako na kriminálníky?  V dnešní době? Každý kdo nemá IQ šumící trávy, by měl umět rozlišit kérku uměleckou od té z kriminálu.

10 jk-art jk-art | Web | 5. září 2017 v 22:05 | Reagovat

Tetování to je moc pěkné a ještě i relativně malé (teď to nemyslím ve zlém, prostě znám lidi, co jsou potetovaní mnohem víc). Proto se dost divím a ani se mi nechce věřit, že by s ním byl až takový problém. Tady půjde asi spíš o toho jednoho konkrétního člověka a nějaký jeho "problém", než o to samotné tetování. ;)

11 Nicole Nicole | Web | 6. září 2017 v 9:50 | Reagovat

čudujem sa, že v dnešnej dobe ešte niekto niečo takéto rieši...

12 Geheimnis Geheimnis | E-mail | Web | 6. září 2017 v 10:33 | Reagovat

Milá Eliss, mám vystudovanou hotelovku a toto téma jsme také řešili. Nemyslím si, že důvodem skrývání tetování je diskriminace. Jde o jakousi etiketu, která je takto nastavená. A pak záleží na provozovně, kde bys případně pracovala. Něco jiného je obsluhovat v hospodě, průměrné restauraci nebo třeba v kavárně, kde jsou pravidla benevolentnější. Ale kdybys chtěla pracovat v restauraci v pětihvězdičkovém hotelu, určitě po tobě skrytí tetování a piercingů budou chtít. A nebude to proto, že by tě diskriminovali, ale protože v těch luxusnějších podnicích se ještě ctí většina gastronomických pravidel. :-)

13 dinosaurss dinosaurss | Web | 6. září 2017 v 11:55 | Reagovat

Nechápu, kde je problém. Ať si každý vytetuje, kam chce, co chce, když se mu to líbí. Ostatní nemají právo mu to nijak zakazovat, když to není jejich tělo.

14 Cinereo Cinereo | E-mail | Web | 6. září 2017 v 14:38 | Reagovat

Podle mě je tohle dávno překonaný problém. :D Kolik je mistrovi? (Což je teda dost vtipné označení, protože já to s přáteli používá výhradně sarkasticky.) V dnešní době má tetování prakticky úplně každý a už se na to dávno nehledí jako na něco, co by bylo přisuzováno především kriminálníkům, což je spíš úsměvné. Takže vydrž tři roky s dlouhými rukávy a pak to nikoho nebude obtěžovat. ;) :)

15 niki-chan niki-chan | Web | 6. září 2017 v 15:49 | Reagovat

Třeba tetování přes celou ruku u obsluhy mě zarazí, ale malé tetování se mi naopak líbí moc, ale není to přeci ve finále problém no ne? A to s tím kriminálem je docela zažitý názor a myslím, že asi jen tak nevymizí...

16 Hrašulee Hrašulee | Web | 6. září 2017 v 17:48 | Reagovat

Bože, jak může takovýhle člověk učit nebo přednášet.. Přesně tyhle lidi nemám ráda, mají omezené názory a bohužel jsou v pozici, že je můžou cpát ostatním a hrát si na důležité. Až budou mít tetování všichni, tak pán asi nebude mít co jíst.. Já sice nemám tetování ani piercing, protože by mi podle mě neslušeno ani jedno, ale na ostatních se mi líbí a rozhodně s tím nemám problém. A pokud on se dívá na lidi s tetováním jako na kriminálníky, tak dosahne akorát toho, že ostatní na něj budou koukat jako na debila, ale to už je otázka priorit :D

17 Lenka. Lenka. | Web | 6. září 2017 v 19:04 | Reagovat

Jak já tě chápu. Mě tohle přijde opravdu stupidní. Tetování je tetování. Pro každého má nějaký význam a nevidím důvod proč ho také schovávat! :-) Ja si něco podobného zažila u mé mistrové, kdy se nemohla smířit s mým maličkm tetováním na hrudi :-) (vlaštovky)

18 sugr sugr | E-mail | Web | 6. září 2017 v 19:46 | Reagovat

Já se nechám v restauraci obsloužit dobrým jídlem a jestli má obsluha tetování třeba na zadku, je mi zcela fuk. Hlavně když tam dobře vaří!:-)

19 Teri Teri | E-mail | Web | 6. září 2017 v 21:02 | Reagovat

Jako mě vadí tetování,když je hodně, ale ty to máš malé a to nemá vliv, horší je obvaz kolem ruky❤😊😂, to si pak můžem domyslet cokoli

20 Eleanore Samanthe Lune Eleanore Samanthe Lune | Web | 6. září 2017 v 23:06 | Reagovat

Já miluji tetování

21 tinka77 tinka77 | Web | 7. září 2017 v 10:31 | Reagovat

tak trochu s tvojim majstrom súhlasím. Povolanie najmä čašníka, recepčnej a vôbec nižších riadiacich pracovníkov vyžaduje slušné oblečenie a vystupovanie až dress code/uniformu/ Akoby si sa cítila, keby si šla niekde na večeru slávnostne oblečená a obslúžiť by ťa prišiel niekto v roztrhaných džínsoch v podivnom tričku a dredmi na hlave- inak slušný a dobrý človek ? Tetovanie/mne nevadí/ je módna ťažko odstrániteľná záležitosť. Možno ešte do tretej cenovej prosím. Ale do špičkových**** služieb na viditeľné ruky obsluhy určite nepatrí.

22 Fredy Fredy | Web | 7. září 2017 v 13:03 | Reagovat

No Eliss, upřímně nevím, co si o tom myslet. Tak trochu napůl souhlasím s mistrem, a napůl s tebou. Je ale dobře, že sis to zamaskovala. Jinak vypadá božsky. :-) ;-)
PS: Vyšel další díl mé povídky ;-)

23 Talaniel Talaniel | E-mail | Web | 7. září 2017 v 14:23 | Reagovat

No, v nějaké snobské restauraci by mě tetování možná překvapilo, ale tam já nechodím :-D Mistr to myslel asi dobře, nechce, aby si jeho ovečky zavíraly dveře do snobáren :-D

24 klavesnicetuka klavesnicetuka | Web | 7. září 2017 v 15:08 | Reagovat

zbožňuju tetování na předloktí:-) nejdřív jsem si dala tetování jinde s tím že druhé půjde na zápěstí ale už jsem se k tomu nedostala..u číšníků a číšnic mi tetování samozřejmě nevadí:-)

25 SáraD. SáraD. | E-mail | Web | 8. září 2017 v 1:39 | Reagovat

Mě tedy nikdy,nikde a nikdo s tetováním u obsluhy nevadilo.

26 Lucka Lucka | Web | 9. září 2017 v 11:30 | Reagovat

Tím, že jsem na masérovi, tak se to taky u nás docela dost řeší, že co si o nás lidi pomyslí, takže tě chápu :D
Protože ti, co maj tetování, a je jedno jestli o velikosti hrášku nebo přes celou paži, o nich se říká, že jsou kriminálníci a určitě násilné povahy, ale eh, předsudky, že ._.'
Když jsem přes léto dělala v hotelu servírku, tak tam to museli mít fest zakryté halenkou až k zápěstí. Podle mě je to pitomost, protože mladší lidi to už tak neberou, ale ty starší to maj právě takhle zafixovaný *facepalm*
Takže ti s tímhle přeju hodně štěstí, ať to nějak přežiješ a nerozbiješ mu hubu ^^

27 Zuzulet Zuzulet | Web | 9. září 2017 v 17:17 | Reagovat

Tak o takomto niečom ešte nepočula, že keď niekto má tetovanie tak je kriminálnik alebo niečo podobné to prvý krát počujem, ale podľa môjho názoru je tak jedno či je niekto potetovaný pokiaľ ten človek je dobrý človek a má srdce na mieste a tiež je milý k ľudom tak kľudne môže obsluhovať kohokoľvek a to je asi tak všetko :)

28 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 11. září 2017 v 12:19 | Reagovat

Ve škole je to jedna věc, v praxi jiná. Jsou opravdu drahé podniky, kde se hledí na eleganci a úpravu, a tam by to asi neprošlo. Stejně bys tam asi nosila košili s dlouhým rukávem. Jsou pak podniky, kde mi obsluha s něčím výrazným (tetování, piercing) přijde víc "sedící" než obsluha bez jakéhokoli takového znaku. To pak člověk pozná podnik od podniku a přizpůsobí tomu, kde hledá práci. Škola je ale úplně jinej vesmír. A generace, která to tak měla zažité, že tohle nosí jen kriminálníci a lidi z galerky, stále ještě je, no. Zvláště, pokud je to někdo, kdo nerad přemýšlí nad problematikou do hloubky, ale radši zopakuje, co už slyšel jako malej.

29 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 11. září 2017 v 12:22 | Reagovat

[13]: Však on jí taky nezakazuje se tetovat, ale jen aby počítala s tím, že pravidla etikety bude muset dodržovat. To leda kdyby počítal, že po vyučení půjde do knajpy nebo do pubu, tak by to asi bylo jedno, ale škola, která počítá s tím, že její absolventi rozhodně nemají na zaměstnání v drahém gastronomickém zařízení, kde se vyžaduje etiketa a dress code, tam bych asi nechtěla ani páchnout.

30 ZOSK ZOSK | Web | 11. září 2017 v 12:42 | Reagovat

Ano, vadí mi obecně tetování na jakémkoliv člověku, takže na servírkách také, obzvlášť, když jsou to pěkné holky a takhle se zhyzdí. Bohužel však velmi často potkávám servírky a číšníky s tetováním, takže je dost zvláštní, že by to mělo být zakázané a nikdo to nedodržuje.

31 Reina Sun Reina Sun | Web | 11. září 2017 v 12:43 | Reagovat

Vzhledem k tomu, že už přes 4 roky brigádničím v tomto oboru, tak mě to vůbec nepřekvapuje. Vím, že lidé s tetováním na viditelném místě mají problém se sehnáním práce v tomto obru. To platí i pro gelové nehty a ostatní ozdoby.
MYslím, že tvůj problém vyřeší košile s dlouhými rukávy, které budete mít stejně povinné :D
Osobně je mi úplně jedno, jak osoba, co mě obsluhuje, vypadá. Jde mi o přístup, jestli je milá, usměje se na mě, pozdraví a třeba popřeje hezký den. To je důležité podle mě.

32 reznikuvrajon reznikuvrajon | 11. září 2017 v 12:53 | Reagovat

Nevadí, je mi to naprosto fuk :-) Někdo má to tetování dobrý a stylový, někdo s nim vypadá jako kretén, ale vůbec by mě nenapadlo držkovat, že mě obsluhuje pokérovaná ženská.
Nebo i chlap.
Samozřejmě, u nějakýho tetování v kombinaci s určitým vzhledem si řeknu něco o "kurvím cejchu", ale opět, z hlediska obsluhy je mi to úplně fuk.

33 padesatka padesatka | E-mail | Web | 11. září 2017 v 13:17 | Reagovat

[18]: Souhlasím a hlavně, když mají čisté ruce a upravené nehty...

34 padesatka padesatka | E-mail | Web | 11. září 2017 v 13:18 | Reagovat

Pan mistr zamrzl v minulém století...:)

35 H A. H A. | Web | 11. září 2017 v 14:02 | Reagovat

Naopak já mám dost viditelná velká tetování , jedno na hřbetu ruky dokonce , což schovat opravdu nelze , jsem budoucí učitel výtvarné výchovy a nikdo s tím nemá problém , za celé roky studia mi nikdo nic neřekl , ani na střední ani na vysoké , mám dokonce piercing v nose ... lidi jsou různí to je pravda , ale v dnešní době kdy je tetování součástí života a má ho spoustu lidí je hloupé někoho odsuzovat , tetování neřekne kým jsi , to jsi vystihla , bohužel jsi narazila na hrozného mistra ze staré školy jak říkám , servírky mi potetováné vůbec nevadí a že se s nimi setkávám velmi často v kavárnách , restauracích .. všude ... a hlavní je zda jsou milé a umějí jednat s lidmi.

36 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | Web | 11. září 2017 v 14:04 | Reagovat

Tak záleží co mají vytetováno :) Nirvana je v pohodě, ale když někomu ladí tetování třeba s tričkem Lonsdale, tak si říkám, že jsem asi ve špatným podniku :).

37 Solcito Solcito | Web | 11. září 2017 v 14:27 | Reagovat

Potetované servírky a číšníky vůbec neřeším, je to jejich osobní věc. Naopak vítám podniky, pro jejichž zaměstnance není tetování překážkou. Jsem fanouškem tetování, ačkoliv žádné nemám (což se třeba někdy změní, ovšem budu-li "letuškovat," jak mám v plánu, tak nevim-nevim) a beru jej převážně jako umělecký projev.

38 Ala Ala | 11. září 2017 v 14:51 | Reagovat

Trošku mimo téma, ale je to opravdu permanentní tetování, to na té fotce? Já jen že to spíš vypadá jako taková ta 'dětská tetovačka' kterou si 'vytetuješ' vodou a po pár dnech je pryč.
Na některých místech to tetování vypadá zkrabatěle a nevšedně se leskne - to tetování většinou nedělá. Možná je to jen fotkou, stíněním atpod., takže to neber osobně.

39 Wendy Wendy | E-mail | Web | 11. září 2017 v 16:25 | Reagovat

Tyvole Ellis, libová kérka👌
Hele taky když jsem byla v prváku, tak jsme se "učili" o zakazanym tetování. Je to prý kvůli tomu, že to může přijít některým lidem nechutný a je to údajně hrozně neestetický. Určitě na nějakých praxích v místní restauraci to vadit nikomu nebude, za to bude větší problém v luxusních podnicích:D

40 Jitka Jitka | Web | 11. září 2017 v 16:41 | Reagovat

Jsem stará škola, ale ne všechno co dnes mládí vyznává mi vadí. Za mých mladých let byli potetovaní jen kriminálníci. Na mužích mně tetování až tak nevadí, ale u dívek, mně to připadá jako zločin proti vlastnímu tělu. I své vnučce jsem k tomu řekla své i když až už měla tetování hotové. Dřív mě ani nenapadlo, že by si je nechala udělat, tak jsme to ani neřešily. A vysvětlím proč mně to na dívkách vadí. Jednou dospějí a budou se třeba vdávat a nedovedu si představit nevěstu v krásné bílé róbě s potetovanou rukou třeba od zápěstí po rameno. To jen jako příklad. Pak to možná bude vadit i té potetované nevěstě. Stejně tak dívka jdoucí na nějakou kulturní akci ve společenských šatech kde své tetování taky vystaví. Prostě v určitých situacích si myslím, že to není nic pěkného. A i když je tetování na místě, které není až tak vidět, tak na mladém těle to může vypadat krásně, ale jednou tělo zestárne, kůže se scvrne a tetování na staré babce bude vypadat přinejmenším komicky.Je to můj názor, nechci tady nikoho odsuzovat, je to každého věc, ale nechápu, co je to za módu, která navíc bolí.

41 Jitka Jitka | Web | 11. září 2017 v 16:49 | Reagovat

A ještě jsem zapomněla na to, co se ve které škole dovoluje a co ne. Nepřála bych vám to, co jsme zažívali my. Žádné nalakované nehty, žádné rtěnky a o nějakém makeupu jsme si mohly nechat jen zdát. Kdepak to, co se dnes ve školách toleruje. Kluci nesměli nosit ani dlouhé vlasy. I můj syn si to ještě užil. Když ho učitel poslal k holiči ostříhat, tak si nechal objet hlavu strojkem.Na protest. Měli jsme jako rodiče co dělat, aby ho ze školy nevyhodili. Takže dobře znám jak se s podobným omezováním žije.

42 H. H. | 11. září 2017 v 17:22 | Reagovat

Takové názory fakt nechápu. Mám jedno tetování, které běžně nejde vidět a plánovala jsem na obě zápěstí a přítel mě přesně před tímhle chováním lidí varoval. Né, že by jemu to vadilo, ale už se setkal s mnohým odsuzováním během studia. Jsme oba (snad) budoucí lékaři...

43 Doe Doe | Web | 11. září 2017 v 17:35 | Reagovat

Mě rozhodně žádná tetování na obsluhách nevadí. Naopak, spíš ho zvědavě okukuju. A v dnešní době mi připadá , tohleto řešit opravdu na hlavu.

Co vím, tak myslím tak takových míst je víc, kde toto vyžadují, ale teoreticky i  na luxusních místech by mi to nevadilo. Pokud mají dresscode, jak má být, nevím co je komu do toho, že někomu zpod rukávu vykukuje tetování... a to, že to někomu přijde "nechutné či nevhodné", mě taky může být jedno, že oni sice nemají tetování, ale z jejich chování je mi na blití. :D A to, že se někdo ohání takovými názory vypoví spíš o jeho vlastní zpátečnictví.

[40]: Nedávno jsem viděla článek s fotkami, kde staří lidé si nechali nafotit tetování a ano i v 80 na scvrké kůži a s vybledlýma barvama to vypadalo moc pěkně, takže ani to už není moc adekvátní argument. :) (Hlavně už pak záleží na vkusu člověka, nevkusné tetování bude nevkusné i na dvacetiletém těle.)

44 Akim Akim | E-mail | Web | 11. září 2017 v 18:38 | Reagovat

Kurva, kdy už se konečně tohle změní? Tvůj mistr je vůl, za tu poznámku o kriminálnících bych si na něho stěžoval, z té poznámky je totiž cítit, že to řeší nejen v rámci školy a jejího řádu, ale je vidět, že to řeší z úrovně svých vlastních názorů na tetované a jinak zdobené lidi. Jeho vidění je malé, je vidět, že to je nízký člověk plný předsudků, který podle mě ve školství nemá co dělat. Ty s tím ale asi stěží něco uděláš. Prostě ho neřeš, je to zmrd, mysli si svoje, buď nad věcí a vezmi si ten obvaz, který mimochodem vypadá o hodně hůř, než tetování, tvůj mistr ale má jiný názor. Sakra, kdy někdo vymyslí zmizík na tenhle typ lidí? To tetování je boží, Nirvana je hudební ikona, tvůj mistr je nýmand, v tom máš doufám jasno, nééé. Držím palečky ve škole. :-) :-) :-)

45 Alex Alex | 11. září 2017 v 18:41 | Reagovat

Takové řeči a podmínky nesnáším. Jsem studentka zdravotnictví a chtěla bych tetování, i když jsem se zatím neodvážila (jsem srab :D ) a taky vím, že všechny mé nápady a varianty jsou prostě na viditelných místech, takže... celkem problém

46 padesatka padesatka | E-mail | Web | 11. září 2017 v 18:45 | Reagovat

[43]: Dík za podporu, nechala jsem si udělat kérku ve 43 letech, tj. před 8 lety, nad zadkem. Tam ta kůže drží dobrá snad (pevně doufám) nejdýl...:)

47 Nigredo Nigredo | Web | 11. září 2017 v 18:47 | Reagovat

S tímhle jsem se setkal jenom v Japonsku, kde mě s tetováním odmítli pustit do sauny :D Ale nikdy by mě nanapadlo, že v Evropě s tím v dnešní době bude mít někdo problém. Chápal bych povolání jako učitel, letuška apod., ale servírka bývá potetovaná snad každá druhá :D

48 Žolanda Žolanda | E-mail | Web | 11. září 2017 v 19:17 | Reagovat

Proti tetování nic nemám.. ale přijde mi skutečně pitomé tetovat si celou ruku nějakými kravinami.. nemám nic proti tomu, když má člověk tetování , ale mělo by to být něco, co je pro toho dotyčného důležité.. či třeba něco, co ho vystihuje nebo tak něco.. je pravda, že některá tetování se mi fakt hnusí.. přijde mi to moc.. moc přeplácané, barevné.. někdy i ošklivé.. a když si ještě vezmu, jak to muselo bolet.. tak je mi z toho na nic.. na druhou stranu některá tetování jsou fajn.. líbí se mi a některé lidi si bez jejich tetování ani nedovedu představit. ;)

49 Eliss Eliss | Web | 11. září 2017 v 19:31 | Reagovat

[38]: Je to tak lesklé, protože bylo čerstvé, teď už je pěkně "matné" :-)

50 Violet Violet | Web | 11. září 2017 v 19:44 | Reagovat

V dnešní době je tetování normální věc :) tvůj mistr je stará škola :( to mýho mladšího bráchy by musel rovnou vyrazit :D protože má skoro všude na svém těle tetování!!! Ty ho můžeš bez problémů skrýt když mu tak vadí :O mě by moc zajímalo co udělá ten mistr s lidima co mají piercing v nose atd.

51 Magicmax Magicmax | Web | 11. září 2017 v 19:53 | Reagovat

Gratuluju ti k titulce. :) Ty si jí opravdu zasloužíš! :)

52 BarbaraJane BarbaraJane | E-mail | Web | 11. září 2017 v 20:13 | Reagovat

Náušnice, piercingy a tak se dají pochopit - cokoliv z toho může spadnout do jídla, popřípadě z toho může vypadnout kamínek. To samé gelové nehty.
S tetováním je to jiná - dokonce přemýšlím, jestli by mě jako hosta nepřekvapil spíš ten obvaz, jestli bych si neřekla, že můžeš mít nějakou vyrážku  nebo něco, s čím by člověk neměl přijít do styku s přípravou jídla.

53 Michelle Michelle | Web | 11. září 2017 v 20:30 | Reagovat

Je to tvoje tělo a tvoje věc. Opravdu nechápu, jak někdo může někoho za tetování kritizovat. Fakt ne.

54 darkemperor darkemperor | E-mail | 11. září 2017 v 20:30 | Reagovat

Tvl kolik je tomu čuráckýmu mistrovi? Nějakej senilní děda ještě z doby před komančema ne?
Soudit někoho podle toho jak vypadá a co má na sobě, tak to je dobrá ubohost.
Dej si ten obvaz a na něj si to znova nakresli.

55 mysteriouswolf mysteriouswolf | E-mail | 11. září 2017 v 20:36 | Reagovat

[40]: Róba může mít dlouhé rukávy a je to vyřešeno. Jinak to dobře napsala Doe-komentář č.43. Každopádně je v pořádku, že každý má na věc svůj názor.

56 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 11. září 2017 v 20:39 | Reagovat

Podle mého nic se nemá přehánět. Osobně bych si tetovat nedala nic. Nejen proto, že to bolí a je možnost zanícení a pod., ale když jsem viděla tetování na starých lidech na té scvrklé kůži, jen jsem pokývala hlavou. Hříchy mládí, touha vyniknout? Nechat si tetovat obličej, hlavu, to je spíš ztráta identity než vyniknutí. Jak mne kdo obslouží je důležitější než to, jestli má tetování. V naší rodině měla děvčata v jednu chvíli puberty nějaké malůvky, ale nebylo to tetování. Spíš se mi líbí, když se mladí odliší oblečením, odvahou v barevnosti, třeba i účesu. Prostě něco, co jde s léty a nabýváním rozumu změnit.

57 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 11. září 2017 v 20:43 | Reagovat

[43]: Jen takové podotknutí k té krásné staré kůži. K tomu si přimyslim stařecké skvrny, vystouplé žíly, zkřivené prsty, oteklé klouby a by by po dojmu.

58 mysteriouswolf mysteriouswolf | Web | 11. září 2017 v 20:43 | Reagovat

Libí se mně hláška, kterou jsem  četla na jedné diskuzi o tetování:

"Jediný rozdíl mezi potetovanými lidmi a lidmi bez tetování je ten, že potetovaní neřeší netetované."

59 MuMie.xo MuMie.xo | Web | 11. září 2017 v 20:47 | Reagovat

Je to jen další nesmyslný zákaz.. Tetování není nic špatného, s hygienou to podle mě nemá nic společného a tenhle zákaz si jen zase někdo prosadil.. Měly by se řešit závažnější věci než tohle, ale to je tak všude, že se řeší kraviny.. Já tetování a tetované lidi zbožňuju:D

60 Adeleide Adeleide | 11. září 2017 v 21:32 | Reagovat

Tetování je hrozná komerce. Nelíbí se mi, ale nedráždí mě. Jen je mi líto lidí, kteří si z vlastní vůle udělají ze svého těla plakátovací plochu, chudí duchem... :)

61 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 11. září 2017 v 21:37 | Reagovat

Blbej zaostalej mist, kterej už si  má užívat důchodu, když se nedokáže přizpůsobit 21. století.
A ohledně reálného zaměstnání, tohle řeší jenom blbý zaostalý podniky. Nebo snobský předražený podniky. Ve většině normálních restaurací, hospod, kaváren atd. zaměstnávají už dokonce i lidi s barevnými vlasy, či dredy hehe.

62 LennW LennW | 11. září 2017 v 21:57 | Reagovat

ja jsem vyucena dvema oborum, studovala jsem graficky design ve Svycarsku a kosmeticku v Italii, musim priznat, ze v kancelari, kde jsem delala graficku kerky vubec neresili (mam ctyri... predlokti, klicni kost, lopatka a stehno), kdyz chci videt jsou vsechny a ze jsem se jenibcas nebala ukazat... nicmene problem nikdy nebyl, naopak, dost mi to tolerovali "protoze male umelecke tele, tak at se pomaluje". Bala jsem se, ze problem nastane jakmile se zacnu venovat umeni masazi, coz teda ze zacatku mi sefova rikala, ze nez je klientka v leze pripravena na masaz, moc predlokti ukazovat nemam... milionkrat se mi stalo, ze klientky byly z mych "omalovanek" nadsene a stravili jsme hodinu nad manikurou kafranim o kerkach... sama reditelka nam rikala, at to s tim ale moc neprehanime, ale sama byla pokerovana od hlavy az k pate 😂😂😂
Popravde, ja bych se radsi nechala obslouzit pomalovanym metalakem nez capkem co ma nazehlenou kosili a na zapesti obvaz... kerka je pro me druh umeni, obvaz pro me znamena uraz, otevrenou ranu, krev, infekci a dalsi sragory, kterych se my kosmeticky bojime 😂😂😂😂

63 Lotty Lytton Lotty Lytton | Web | 11. září 2017 v 22:25 | Reagovat

Ahoj,

momentálně tak studuji podobný obor. Mně samotné se tetování docela líbí, nemohu říci že by mi nějak vadila. (I když pěkné a vkusné tetování vidím jen velmi, velmi, velmi zřídka).
S tetováním které má obsluha se to má tak.

Pokud půjdu do hospody nebo restaurace čtvrté cenové, tak se nějakým tetováním zabývat nebudu. Pokud půjdu do klubu kde bude tetovaný barman, nebo na diskotéku tak mi to vadit nebude.

Ve chvíli kdy půjdu do luxusní restaurace kde za oběd nechám tisícovku nebo dvě, pak by mi tetování na obsluze velmi vadilo. (A jako majitel takové restaurace by bylo velké viditelné tetování pro mne nejspíše i důvodem proč dát přednost někomu netetovanému).
Nemohu si pomoci ale působí to neprofesionálně. Většina lidí má tetování spojené se zcela jiným prostředím a v dobré restauraci to kazí dojem.

Takže záleží na prostředí a záleží na ceně.

64 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 11. září 2017 v 23:02 | Reagovat

Tetování zavání s vnitřní zakomplexovaností, pózou, kriminalitou, iracionalitou ("duchovnem"), anarchií, agresí, samoúčelnou potřebou odlišit se (tetování totiž nevytváří žádné hodnoty, jen symboliku) a špiněním vlastního těla. Maj to feťáci a všechny pochybný existence, je to spojováno s nižší třídou. Vůbec se nedivím, že nad tím lidi ohrnují nos, protože tetováním se nositel přibližuje k ubožejším skupinám.

Uvědom si, že takto pevným a takřka věčným přiblížením se k hlasité skupině, která se proslavila jen díky dvoum notám na kytaru a prostřelené držce frontmana, nezískáváš na profesionalitě, ale na posměchu a opovržení.

[5]: Houby diskriminace, prostě vyžadujou profesionalitu a tu zákazníkům nenavodíš tím, že se zaplácáš pod kůží barvivem. Navíc rušíš integritu pracovní uniformy.

[44]: Jestli se potetování vyjadřují jako ty, tak se opravdu nehodíte na obsluhování ve vážených podnicích. Leda do pajzlu.

[53]: Například tvůj zaměstnavatel tě může kritizovat. Nebo někdo, kdo za tebe nese zodpovědnost. Nebo ten, kdo tě má sobecky rád a nechce, aby se mu kazil dojem z tebe.

65 Blackie✰ Blackie✰ | E-mail | Web | 11. září 2017 v 23:15 | Reagovat

No jak to říct. Nikdy jsem nikoho za tetování neodsuzovala. Sama jsem dělala školu, kde to nebylo úplně v pohodě. Hotelovku (kuchař/číšník) kde jsem více času trávila na place než v kuchyni a kde mi byli vidět ruce.
Nikdo s tím žádný problém neměl, nikdy. Momentálně pracuji v Kauflandu. Po kauze s tetováním hákového kříže na ruce jedné prodavačky (ano každý si toho všimnul, neříkejte že ne byl ttoho plný internet) jsme měli všichni potetovaní nakázáno tetování jakkoli zakrýt. Na ruce to není problém, prostě jen nosit v práci rukáv dlouhý. Ale co takový kolega s tetováním na krku? Jak ten to zakryje, na pekárně bude nosit rolák? :D
To bylo dost přehnané ze strany vedení a nikdo jsme neudělali to co chtěli, nikdo jsme si nic záměrně nezakrývali. Zkoušeli to na nás s výpovědí, že dostaneme výpověď atd. ale to nám bylo všem jedno a tak jsme se vzepřeli. Nakonec vedení přišlo na to, že nelze všechny škatulkovat, jen podle někoho jiného. A opravdu, tetování v dnešní době není jen pro kriminálníky a spodinu společnosti. Tohle škatulkování fakt nesnáším.

66 Chloë Noir Chloë Noir | E-mail | Web | 12. září 2017 v 6:59 | Reagovat

Uf, tak ja by som sa zase nechcela nechať obsluhovať takým zaostalým prípadom ako je ten tvoj majster. Čo je to za zastaralý prístup? Nie sme v časoch, kedy sa tetovali len domorodci a väzni predsa. Dnes už pomaly skoro každý mladý človek má tetovania.
U nás máme kaviareň, kde obsluhuje holka s veľkými plugmi v ušiach. Jej kolegyňa má zelené vlasy, piercingy v lícach, v nose a aj pomerne veľké tetovanie. A napokon ich kolega má úžasné dlhokánske dredy a hoci som ho až tak nevidela, tak by som tipovala, že má tiež aspoň jedno tetovanie. A ľudia tam napriek tomu chodia. A nie je to žiaden punkový podnik, chodia tam normálni, nealternatívni ľudia, mladí aj starí a je to v pohode.
A to nie je jediný podnik, kde som videla časníkov či čašníčky s tetovaniami, pirsingami a podobne. A nezdá sa, že by sa nimi ľudia nenechali obsluhovať, alebo že by sa k nim správali inak (samozrejme až na pár zaostalých jedincov).
Ja ako fanúšik alternatívneho štýlu,  by som práveže bola viac nadšenejšia za takúto obsluhu. :)

67 mladakrv mladakrv | 12. září 2017 v 8:53 | Reagovat

No u nás v práci boli potetovaný čašníci milovaní:) jeb na takeho kokotka s tak obmedzenými názormi. Ja sama som dosť potetovaná, pracovala som na námestí veľkého mesta a nikomu nič nevadilo:)

68 shira-elizabeth shira-elizabeth | E-mail | Web | 12. září 2017 v 10:16 | Reagovat

Tetování jsou super ^^ Jen bude ještě pár generací trvat, než to svět přijme.
Tedy je rozdíl, když má někdo pěkné tetování a nějaké velmi nepovedené disproporční cosi...
Já jsem pokaždé ráda za lidi s tetováním na běžných pozicích, kam by dříve nemohli. Ale moje máma se taky jednou nepěkně vyjádřila, že "vzali servírku, která má tetování a kdyby jich nebylo málo, tak jí rozhodně nepřijmou"..
Snad to zvládneš a bude to jen lepší ^^

69 Akim Akim | E-mail | Web | 12. září 2017 v 10:55 | Reagovat

[64]: Ano jsem člověk, co se pohybuje v pajzlech a v podnicích páté cenové skupiny. A víte, že mi to vůbec nevadí? Naopak jsem na to pyšný, jelikož se díky tomu nad nikoho nepovyšuji jako vy. Vaše slova mluví povýšeností, nadřazeností, povrchností, nabubřelostí, nafoukaností, nadutostí a především pohrdáním nad ostatními. Ano jsem ořech z páté cenové a díky Bohu za to. Upřímně řešeno, je mi vás líto. Jsem člověk s hendikepem, co nikdy nepoznal své vlastní rodiče, ale s vámi milý pane bych nikdy neměnil. :-)

70 asdsdf asdsdf | 12. září 2017 v 11:38 | Reagovat

[64]: gay

71 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 12. září 2017 v 11:44 | Reagovat

[69]: Bohužel nemůžu za to, jak jsou tetování vnímaná v široké veřejnosti :)

Že je člověk v luxusní restauraci něco víc, než jsme ty a já, je bohužel fakt. Naopak my nemůžeme jím opovrhovat za to, že s náma nechce mít nic společného, když nemáme peníze a smrdíme kriminalitou.

72 Akim Akim | E-mail | Web | 12. září 2017 v 12:05 | Reagovat

[71]: ??? Takže najednou obracíš a hlásíš se k undergroundu? Širokou veřejnost mám, vždycky jsem měl a budu mít na bradě. Žiju v undergroundu, mám svoje názory, své sociální i kulturní zázemí a je mi blaze. To že většinová společnost často nechápe, když mluvím o svých hodnotách je mi fakt jedno. To není snaha se vymezovat, jen jsem integrován jinam, než je mainstream, od malička jsem poslouchal jinou muziku, četl jiné knížky a koukal na jiné filmy, než ostatní. Zajímá mě povětšinou kultura dělaná s potřeby někam se posunout, udělat něco jiného, neotřelého, nového a nejen prvoplánovitě pro peníze. :-)

73 alex alex | 12. září 2017 v 13:51 | Reagovat

Nechápu, proč to spoustě lidem tak hrozně vadí. ve škole jsem se teda ještě nesetkala s tím, že by někdo měl prolbém (mám tetování přes celé předloktí) ale na brigádách mi spousta lidí, ať už lidé ve věku mých rodičů nebo důchodců, řeklo, že předloktí si tetují jen kriminálníci a feťáci co si píchají. kdyby věděli že mám i piercing v jazyku tak se asi zblázní :D a přitom jsem nikdy neměla problém s policií, nikdy jsem nefetovala a ani nehulila :D takže, to je prostě asi všude :D už se tomu občas musím smát, přitom tetování je v dnešní době už docela dost běžná záležitost, stejně jako piercingy :D

74 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 12. září 2017 v 14:59 | Reagovat

[72]: Já si v tomhle nechávám svůj názor pro sebe, jen konstatuji, jak to vidí většinová společnost.

Nechápu - na jednu stranu říkáš, že se nesnažíš vymezovat, pak ale říkáš, že chceš dělat něco jiného a nového.

75 Akim Akim | E-mail | Web | 12. září 2017 v 16:04 | Reagovat

[74]: A není lepší mluvit sám za sebe, než za většinou společnost? Ale tvoje věc!

Má snaha není vymezit se uměle, jen z principu, zkrátka a dobře mě mainstreamová kultura a mainstreamové vnímání světa moc neříká, což neznamená, že nejsem schopen ocenit třeba filmový trhák, pokud se mi líbí a připoadá mi kvalitní, stejně tak klidně ocením kapelu s hitparád, líbí-li se mi jejich muzika. Více se ale zajímám o tu ne tak profláknutou kulturu, protože je rozmanitější a je jí o dost více. :-)

76 chris 5 chris 5 | 12. září 2017 v 16:09 | Reagovat

podle mého názoru je na vás ten mistr až moc hodnej. buď ráda, že ti nedal bombu pěstí a neprohledal kapsy, protože by u tebe určitě našel kokain. potřebuješ najít ježíše krista.

77 ??? ??? | 12. září 2017 v 16:11 | Reagovat

No popořadě. Tetování je pěkné. Lidi, kteří odsuzují na základě tohoto asi žijí v jiné době. Ale taková malá myšlenka na závěr. Jestli se mají lidé soudit hlavně podle činů a chování. Není to že se někdo nechá tetovat také čin? Takže proč podle toho také nesoudit?

78 Myfair favourite Myfair favourite | E-mail | Web | 12. září 2017 v 16:13 | Reagovat

Pokud se ten člověk chová normálně, slušně a je mi příjemný, proč by mi mělo vadit tetování?

79 Panda Panda | 12. září 2017 v 16:44 | Reagovat

Odsuzovat lidi kvůli tetování, je úplně stejná blbost jako odsuzovat lidi dle hudebního vkusu. Pokud jsou potetovaní lidé kriminální živly, pravděpodobně ze mě láska k metalu dělá zapřísáhlého satanistu. :D

80 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 12. září 2017 v 19:24 | Reagovat

[74]: Já si nechávám svůj názor pro sebe, jen konstatuji, že jsem přesvědčen o tom, že má celá společnost názor jako já
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD chčiju smíchy. Současná společnost, víšco. Možná vymírající generace :DDDDDDDDDDDDD Kámo, nauč
mě taky cestovat časem :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

81 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 12. září 2017 v 19:25 | Reagovat

[70]: Kdepak, tady je opravdový problém ještě horší :D :D

82 Bri Bri | E-mail | Web | 12. září 2017 v 22:10 | Reagovat

Mně se tetování na lidech líbí a je mi jedno, jestli to je někdo, kdo mě obsluhuje nebo úplně cizí člověk na ulici. Ráda se podívám na to, co mají vytetované ostatní a někdy se nechám i inspirovat. Já sama mám v plánu mít co nejvíc tetování, i když mí rodiče jsou zastánci názoru, že potetovaní jsou jen kriminálníci. Já si se svým tělem budu dělat co chci :D

83 krasny-clovek krasny-clovek | 13. září 2017 v 2:28 | Reagovat

[80]: Tak zkus nám teda TY vysvětlit, proč tetování není prestižní záležitostí. Já na to šel přes symboliku (symbolizuje to naivitu a iracionalitu) a i socioekonomicky, tedy že si pochybné komunity přivlastnily tetování jako první, takže elity s tím nechtějí mít nic společného. Opravdu se těším na tvou analýzu.

84 Avilan Avilan | Web | 13. září 2017 v 8:50 | Reagovat

Proboha, to si děláš snad srandu... To opravdu dneska ještě tacoví lidi existují? Fajn, ani můj otec není zastánce tetování. Ani má mamka nebyla. Nejdřív měli podobné kecy i na mého přítele, když jsem oznámila, že se nechá tetovat. Plus teda kromě toho, že bude vypadat jako kriminálník, ještě dodali, že s tím bude mít problémy v práci, že až bude starý atd atd atd.... Ale mamka pak změnila názor, když jeho tetování viděla, za což jsem ráda...
Ale že to takhle někdo řekne na plnou hubu, to je síla.

Jako nemám ráda taková ta tetování, co jsou zrovna v kurzu a dávají si je všichni. To mi dojde jako trochu zcestné. Ale když si člověk dá vytetovat něco, co ho charakterizuje nebo něco se skrytým významem, co chápe jenom on, nebo vyloženě něco originálního, co jinde neuvidíš, tak pak tleskám, z toho vylezou často opravdové skvosty.

85 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 13. září 2017 v 10:51 | Reagovat

[83]: :DDDDDDDDDDDDDDDDDD anál lýza opravdu netřeba, ale nevim, jestli to tvuj slepičí mozeček pochopí, že se změnila doba a už skoro dvacet let žijene v 21. století a na nějakou symboliku už dávno sere pes, krom vymírající generace a náboženských  magorů, který to považujou za ničení božího díla. Proto se na tetování do určitých salonů čeká třeba rok a stojí tolik, že bys na to neměl, páč se pro něj to často lítá na jiný kontinenty. Vítej v roce 2017. Hej, přiznejse mi, že ty seš ve skutečnosti horlivej katolík nebo žid. Moc ti to totiž nejde zamaskovat :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

86 nezenska-svine nezenska-svine | Web | 13. září 2017 v 13:44 | Reagovat

Nesmysl. Divný. Zapšklý.
Obsluhovat lidi budeš, ale až za nějakej čas, až se naučíš balancovat s tácem plným sklinkama. Do té doby si to budeš zkoušet někde v kuchyni asi a tam vážně nepotřebuješ být skvěle krytá.

I když budeš už obsluhovat, tak máš snad dlouhý rukávy ne...? Prostě nechápu o co by tam mělo jít...obyčejnej (sorry) číšňas nepotřebuje být ve stavu nějakýho políra z Alcronu.
Doby se mění jak koukám, už i učňovkám hrabe.

Neposlal tě na odstranění lejzrem nebo nevyhodil tě z toho oboru pro to malý tetováníčko...? dej si bacha, pokud je to starej konzervativec, může se to stát, může se ti snažit vydrbat to sajrajtem na odmašťování hrnců ! Braň si svůj obrázek !

87 Čerf Čerf | E-mail | Web | 13. září 2017 v 13:52 | Reagovat

Co si kdo dělá se svým tělem, co nosí na sobě a jak se vůči ostatním vymezuje, to beru jako čistě jeho věc, proč bych mu do toho měl mluvit? Čas od času potkám někoho s tetováním, které se mi moc líbí, ale nestává se to nijak zvlášť často. Zatímco dřív to byl tak trochu znak rebelství a revolty (v každém období je ostatně něco takového, co má odlišit to nové, moderní, od toho starého a zatuchle rigidního :-)), dnes už to pomalu přechází v obyčejnou komerční záležitost, což někoho přiláká a jiného odradí :-).

88 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 13. září 2017 v 14:19 | Reagovat

[85]: Takže se od tebe nedozvím, proč ten zaměstnavatel a naši rodiče nemají rádi tetování? Židi a katolíci to rozhodně nejsou.

Proč si teda holky nechávaj tetovat ptáčky nebo lapač snů nebo nekonečno, když na tuto symboliku sere pes? Je to jako vlajka, ryzí sentiment.

Symbolika je důležitá, nepopřeš její komunikační význam, ať už přísně racionální nebo i podvědomý a emotivní. Posiluje integritu a předává hodnoty, např. pomocí mýtu.

89 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 13. září 2017 v 15:07 | Reagovat

[88]: Slepičí mozeček nechápe. Takže ještě jednou. Protože vymíraj. Tyhle lidi umřou a s nima i předsudky o tetovaných lidech. Předsudky o tetovaných lidech pocházej právě z prudérní katolický morálky, která tu v 19 století (kdy byly famous právě freakshow s celýma potetovanýma lidma, kriplama a černýma, případně černýma kriplama). Tehdy se nikdo z vyšších vrstev tetovat nedal, protože to bylo něco nekřesťanskýho a potetovaní byly jen primitivové vystavovaný na freashow z nějakýho pralesa. Námořníci tyhle pralesní negry potkávali už dávno předtim, proto je tetováni spojeno právě s námořníkama. Během století se to samozřejmě v různých přístavech rozšiřovalo do nižších vrstev. Nižší vrstvy na to srali a tetovali se. Že je to nekřesťanský měli v píči. Ale teď už doba pokročila. Od bolševika se tady sice předsudky ještě sem tam drží, ale lidi, který je nosí, vymíraj. Its simple. V devadesátkách tady byly dva tetovací salóny (tábor a praha). Dneska je takovej salon na každym kroku a všude. Nechávaj se tetovat uklízeči, popeláři, právníci, učitelé, profesoři. Symbolika tetování se už dávno posunula a vymanila se z katolický morálky "ničení božího výtvoru". To neni ta tvoje většinová společnost. Chtěl jsi říct, většinová vymírající společnost, protože si dovoluju říct, že se ani nebavíme o generaci našich rodičů, ale o generaci našich prarodičů, který už mládi v devadesátkách neprožili.
Já si v tomhle nechávám svůj názor pro sebe, jen konstatuji, jak to vidí většinová společnost. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Většinová společnost na bohoslužbě při neděli, viď? A možná ani tam ne.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

90 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 13. září 2017 v 15:14 | Reagovat

Neboli krátce, protože už se netetuje jenom ve vězení, tak je symbolika tetování někde úplně jinde, než byla, když se tetovalo jenom ve vězení. Kdyby to bylo tak jak si myslíš že to je, tak se tady ty stovky a stovky tetovacích salónů neuživí a pořád by tu byl jenom ten v Táboře (minisalon viki kde jsem se byla tetovat) a v Praze (ten vlastnil Franz).

91 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 13. září 2017 v 15:16 | Reagovat

Jo a kromě těch salonů fungujou i jednotlivci. Kdyby neměli klientelu, tak by neměli důvod v práci pokračovat.

92 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 13. září 2017 v 15:28 | Reagovat

Jo a asi jsem byla na ty věřící až moc hnusná. Znam křesťany, který se nechali v pohodě potetovat v rámci svojí víry a obhájí si to. Podobně se například nechali tetovat i někteří židé v rámci úcty k jejich předkům. Nechávají si tetovat čísla, které měli vytetované jejich prarodiče, aby nebylo nikdy zapomenuto na šoa. A  třeba i po další generaci (jako že se tak pro připomínání tetují rodiče a potom i jejich děti). Takže asi tak se změněnou symbolikou tetování.

93 Lucienne Lucienne | Web | 13. září 2017 v 16:23 | Reagovat

Mám stejný názor jako ty, tohle je nesmysl. Nevidím nejmenší důvod, proč by ti tetování na zápěstí mělo bránit někoho obsluhovat. Nemám ráda takové, jako je tvůj mistr, jsou to úzkoprsí a povrchní lidé. Mám mnoho kamarádek, které mají tetování, jedna z nich má dokonce tři, a jsou to úžasné holky.
Tetování určitě vyjadřuje něco o člověku, ale rozhodně ne to, že je to nějaký chuligán nebo kriminálník. Tvůj mistr by se měl vzpamatovat.
Přeju hodně štěstí v boji proti diskriminaci tetování. :D

94 HanyD HanyD | Web | 13. září 2017 v 17:20 | Reagovat

Studuju cestovní ruch. Hned v prvním ročníku nám řekli, že tetování vadí, no i tak jsem to nijak neřešila a šla se nechat tetovat. (Teď už po druhé...ups) No udělala jsem to i trochu naschvál z toho důvodu, abych ukázala, že i když mám tetování, nejsem špatný člověk. Nechápu, jak mi barva v kůži může poškodit či vylepšit známky, snížit inteligenci nebo udělat ze mě kriminálníka. Někteří lidé to prostě berou jinak, hlavně starší učitélé. No když procházím po chodbách školy, každý druhý člověk je potetovaný. Ve školní jídelně k Vám natahují ruce, na kterých mají své výtvory a zatímco je učitelé kritizují, já se jen zaujatě dívám a přemýšlím nad dalšími nápady. Prostě mi dnešní doba přijde u tohoto tématu strašně...nechápavá? Nikoho například ani nenapadá, jak si tetování nechali udělat, za jakým účelem, zda se za tím skrývá nějaký příběh či hlubší význam. Vidí prostě něco, co není přirozené, proto je to hned špatně. Myslím, že kdyby si někdy některé skupiny jiných názorů sedli a probrali to, možná by i pochopili, že každý má k tomu svůj důvod. :)

95 Torishia Torishia | Web | 13. září 2017 v 18:52 | Reagovat

Popravde, sú to dosť zastaralé názory, ktoré však od staršej generácie treba očakávať. Skôr ma prekvapuje, keď to staršia generácia berie v pohode. Na druhej strane je však pravda, že stále sú zamestnania a firmy, kde ak má človek tetovanie, buď ho vôbec nezamestnajú, alebo tiež vyžadujú aby bolo tetovanie skryté. Áno, sú to poväčšine zamestnania kde sa pracuje s ľuďmi. Mne osobne je však jedno, či človek, ktorý ma obsluhuje, či už v obchode alebo v reštaurácii či kaviarni, že má tetovanie. Ako píšeš, tetovanie o človeku vôbec nič nevypovedá, alebo aby som bola presná, pre cudzieho človeka to o tom dotyčnom nič nehovorí, iba ak by sa chcel príliš zamýšľať čo ho k danému tetovaniu viedlo a tak ďalej a tak ďalej. Ale nehovorí to o tom, že ak človek tetovanie má - je kriminálnik, ak nie - slušný človek, to je prosto a jednoducho sprostosť. S týmto škatulkovaním sa však treba zmieriť.

96 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 13. září 2017 v 22:21 | Reagovat

[89]: "Proč ten zaměstnavatel a naši rodiče nemají rádi tetování?"
"Protože vymíraj."

To není moc dobrá odpověď.

Většinovou společností myslím to oficiální a šlechtěné. Snobskej zaměstnavatel nechce tetování, v televizi na moderátorovi nevidíš tetování, v reklamě na BMW nemá usměvavý řidič tetování, politici nemají tetování, ve veřejné sféře prostě nejsou tetování tak mainstream, jako třeba náušnice a rtěnka. Maj to mladí, ale není to nic oficiálního. Tomu říkám většinová společnost. Proč tito lidé nemaj rádi tetování, to jsem se snažil vysvětlit.

97 Keavy Keavy | E-mail | Web | 13. září 2017 v 23:29 | Reagovat

Co si budeme namlouvat, ono je to trochu vžitý pojem - potetovaní jsou jenom staří kriminálníci, nebo námořníci. Některým osobám ze starší generace to prostě nevysvětlíš.
Jinak co se tetování samotného týče - pořád to tak trochu považuju za okrajovou a vysoce individuální věc (jasně, pak jsou kérky, které si člověk nechá povrchně udělat protože se mu to líbí a vlastně u toho nepřemýšlí, ale tenhle názor teď zanedbám) a je to čistě záležitost jednoho a každého, ať se to okolí líbí, nebo ne. Tohle ale celou záležitost alespoň prozatím odsouvá ze společenských kruhů, takže chápu, když v nějaké "vybranější" společnosti, která se tváří seriózně a má předepsaný dresscode, je tetování tabu. Zatímco v mojí oblíbené kavárně by mi nevadilo, kdyby mi čaj přinesla servírka s dredy, několika piercingy a rukávem, v nějaké luxusnější restauraci by to v dnešní době ještě pořád působilo zvláštně...
Ale možná je to tedy jenom moje drobná upjatost, protože si stále dokola opakuju, že tetování pořád ještě není úplně mainstreamová záležitost :D

98 Rogue Rogue | Web | Čtvrtek v 10:26 | Reagovat

Daleko větší starost než servírka s tetováním by mi dělala servírka s obvazem na ruce. Na mysl by mi přišla představa nějaké infekce, která se pod obvazem schovává a která může hbitě přeskočit do mého jídla.

Na tetování nic špatného nevidím - za předpokladu, že člověk nemá vytetováno něco urážlivého, rasistického apod. Bohužel je to vžitý stereotyp, že každý s tetováním (ať je sebemenší) nepochybně vyšel z kriminálu. Snad svět dospěje k poznání, že na tom není nic špatného...

99 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | Čtvrtek v 12:19 | Reagovat

[96]: Slepičí mozeček nepochopil a asi ani nepochopí :DDDDDDDD Nemaj ho rádi, protože pořád jedou ve starých symbolikách, který už tak od nultých let přestali platit, ale oni tu změnu nestihli pobrat. Generační konflikt (kterej bude za pár desítek let pryč protože ty lidi umřou) nevypovídá o většinový společnosti, ale o generačnim konfliktu jako takovym ty tupče:DDDDDDDDDD "Já si v tomhle nechávám svůj názor pro sebe, jen konstatuji, jak to vidí většinová společnost." ty seš bourák. Tetování se tobě a tvým rodičům a jednomu zaostalýmu mistrovi nad hrobem nemusí líbit, ale to nevypovídá o stavu společnosti :DDDDDDDDDD Jednoduchej příklad, zkus si udělat celej rukáv. Přijdeš do vagonu metra a lidi se budou klidit do rohů, protože kvůli rukávu musíš být přece drsnej týpek, kterej určitě někoho zabil? Ne. Nebude je to zajímat. Je to normální a lidí s rukávem běhá po planetě spousta.

100 Snílek Snílek | E-mail | Web | Čtvrtek v 20:34 | Reagovat

Ono dost záleží na tom, co to je a jak to vypadá. Když se mě to nelíbí, tak mi to vadí obecně a ne jen vyloženě u konkrétního povolání. Možná jsem nějaká prudérka, ale kdyby mě přišla obsloužit nějaká skorocelo potetovaná bytost s deseti piercingy v obočí, nose (ala kráva) a rtu a jednou hlavou vyholenou a na druhé straně obří dredy, tak bych se vážně moc komfortně necítila a asi jen slušnost by mi nedovolila odejít. Nejspíš to vypadá jako přehánění, ale přesně od těch malých a nevinných věcí (jako je to tvoje tetování) to začíná.
Zkrátka - pokud pracuješ pro lidi, musíš mít taky nějakou úroveň, stejně jako na lidi nesmíš promítat svojí špatnou náladu, i když za ní můžou oni.

Zobrazit novější komentáře

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.